All you need is love.

Samtalade med en vän idag.
Vi snackade om "flirting".
Vi snackade blickar.
Finns det nåt ultimat sätt att ragga?

Vi kom båda fram till att vi underskattat blickarnas funktion i det hela.
Vi kom fram till att vi måste "träna" på det där. Vi ska göra det imorgon.
Det är något vi tror vi aldrig riktigt behärskat till fullo.
Min vän har truten med sig och lever mycket på det. Givetvis sin skönhet också.
Det är en grann påg. Men alltså mest truten.
Jag vet inte riktigt vad jag lever på. Måste vara min bil. Kvinnor gillar ju ofta snygga bilar.
Har under det senaste året kommit fram till att min styrka inte är att ragga.
Det är jag riktigt usel på.
Jag är bättre på att bli uppraggad. Beakta:
Jag är kräsen. Det är inget jag valt själv.

Någon sa till mig att jag förtjänar det bästa.
Faktum är att jag nöjer mig inte med mindre.
Detsamma gäller min vän.
Om vi så ska vänta i åratal så gör vi det.
Det bästa av allt är att vi inte letar. Det behöver vi inte.
Vi har något som är finare, vi har varandra.

Bögigt?
Det tar vi.
Jag och Trapp.
____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0