Vår dag i Kalma'.

Har vatt en förjävra fin kanooondag.
Aldri vatt så svitt.
Aaaannars?!

Idau har flyttlasset gått ti Kalmar. En grann stad.
Salve e såklart höjdpunkten.
Ni kan tro vi har öst in..

Homo
har fått tag i en dögrann lägenhet. Jag ska no osse flytta in.
Haha, de hade vatt nåed.
Den frekka skåpabilen gick itu. Far va bov.
Sikket gig po Två Brooschoos väg 13.
Kalmars Rosengård. Aaannars broschan?!
Far o ja har platespottat hela dan. Han e po 002, jag po 053.
Ti Fars försvar så börja han idau.´
Vi har sprunget i dömassa trappjävlar. Upp o ner, upp o ner.
Men bra ble de. Räkna meh de!
En vattenpipa gick åt fanders, men litta spill får man räkna meh.
Jag ornar de.


Ikväll har vi vatt po Snabbt & Gott o ejdit som hästajävlar! Du kan tro ja!

I wanted us to be the ones the poets write their books about.

Dagen i sammanfattning:
"Du kan tro jag öste in koddar o allt!"

Kommentarer
Postat av: Jenza

Jag är fortfarande på 001 =/ Sen du berättade för majj om det *uffff*

2007-08-17 @ 19:17:36
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0