Saturday.

Lördag idag. Eller igår.
Roolet.
Det är nog rätt bra att jag jobbar inatt.
Hade nog bara blivit påfrestande och jobbigt annars.
Slipper bli full. Det är skitbra.
Plus att jag kan ju sitta här och lyssna på Jan Johansen och Pernilla Wahlgren.
Det är bra. Sikken bit. Jag fikar lite. Har köpt en låda vindruvor. Det är dööö-gott.
Hörde nånstans att dom har laxerande effekt. Hoppas inte det. :-S

Vi körde go-cart innan idag. Det gick förjävla bra. Som vi piskade dom.
"Rallykallana" åkte hem guldmedaljerna. Och SOM vi körde. Dö-grannt.
Tjim, Rally och Slejs stod högst upp på pallen. Lär komma bild på det sen. Tjusigt.
Det är förjävla för rooolet att köra go-cart. Man gör det för sällan.

När jag slutar om lite drygt fem timmar så ska jag hem och putsa och smeka pokalen.
Den är förjävla grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0