Längesen.

Klockan är mitt i natten. Precis som vanligt.
Snart dags för en radikal förändring.
Göteborg?

Inatt har det varit en "tänka-tillbaks-på-gamla-tider-natt".
För snart 6 år sedan köpte vi glass på Matex, som det då hette.
Det som retar mig lite är att jag inte minns om det var choklad- eller kolasås vi köpte.
Jag tror det var choklad. Men är inte alls säker.
Det är jättelängesen. Det var kallt.

Imorgon är det en sån där "ta-tag-i-saker-dag", ni vet.
Det blir en bra dag. Träning på kvällen. Ska bli skönt.
Får se om foten håller. Den har börjat spöka igen.

Två lediga dagar..
Vad ska man göra med all tid?
Jag ska nog sälja Renate.
Nån som vill köpa ett riktigt vrål-åk som går som ett skott, även i motvind?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0