Kräftor?

Kanon-gig igår.
Tjim, JönsCarro och jag gästade Majja's kräftskiva. Det var bra.
Inga större skandaler tror jag. Många skratt.
Det är fint på idrottsplatsen i Klagshamn.
Flaskan tömdes nästan. Sjukt.

Allt började med att Jöns hämtade upp mig i Rut, hans förträffligt fina fordon.
Somnade några minuter på vägen in till Malmö. Jöns spelade sömniga Winnerbäck. Suck.
Därifrån tog vi oss sedan till Klagshamn där jag träffade världens största hund.
Eller var det en häst? Näää, det var bara Balder som växt ett par meter sen sist. Makalöst.
Jöns har bild. Den publiceras nog senare.
Därefter promenixade vi bort till Bettys väg. Det var dööö-långt. Och det var dööö-varmt.
Men det blev bra. Tjim mötte upp. Tjim höll oss vakna. Nja, inte han, men det var hans "fel".
Körduglig? Hahaha..
Aaaaannars?!

Nu ska jag ringa värdinnan och höra hur hon mår idag. Hon är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0