Jodå, så att..

Hallå.
Jag är precis som många andra extremt dålig på att uppdatera. Gråt inte. Det blir bra.
De senaste dagarna har varit makalöst lugna. Har nog behövts efter två ganska intensiva semesterveckor.
Men rooolet hade vi. Du kan tro ja. Har fixat alla bilder nu också. Lagt in dom på datorn och så. Det blir bra.
Igår spenderade jag kvällen med en god vän. Vi körde och käkade kebab på Runda Grillen. Finaste kebaben i Malmö. Sen såg vi Alpha Dog. Hade inga större förväntningar, men filmen var faktiskt sjukt ball. Åtminstone fram tills dom verkligen dödade 15-åringen. Då satt vi båda som frågetecken. Så kan dom väl inte göra? Jodå, det kunde dom. Sen insåg vi att den var verklighetsbaserad. Då dog allt det roliga.
Men skit i det.
Den goda vännen var Moffar. Han e från Onslunda förövret. Väldet stor o kraftig typ sååu.

Idag har jag målat vindskivor. Stått på en stege halvvägs till Sankte Pär. Förjävla högt hus man bor i. Men grannt blev det. Spelat match har jag också lyckats med idag. det blev bra.
7-0 mot Rydsgård. Bönderna.

Nä, det här var traaadet. Nu kastar vi in lite bilder från Magaluf istället.
Moss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0