Dagen i korthet.

"Du, jag känner en kille..
Han har sån jääävla träningsvärk så det finns inte."


Idag har jag inte målat vindskivor, för det gjorde jag igår.
Idag har jag spenderat några timmar på stranden. Det var najs.
Jag hatar moln. Dom bara förstör. Sol är bra.
Åkte ner i Fars Turbo med Moffar och Jöns. Det var roolet.

Telefonsamtal till familjen Kronvall:
Jens: Hej det är Jens. Har du den yngsta hemma?
Far: Hanna ligger och sover.

Hoppsi-doppsi som det kan gå..:-D
Roooolet!


Därefter har det blivit frisering, träning och förfest. Eller ja, förfest för dom andra tokarna.
Inte för mig. Men jag var där. Ändå. Aaaannars?! Jo, det blir bra.
Bejb a.k.a Caroline L hade sammankomst i sin lägenhet. Det var treeevlet.
Tjim ska jobba tiiidigt imorgon, så vi drog oss tillbaka ganska fort, tyvärr.
En annan gång, då blir det ordentligt gig. Det kan du tro.
Salta pinnarna var kvällens behållning. Underbara.

Dagens låt: Timbaland feat. One Republic - Apologize
En Maga-låt som håller i alla väder. Maaaakalöst bra.

Sov gott, fellas!

En lektion i norska:
Blaerebetendelse = Urinvägsinfektion

Kommentarer
Postat av: Bejb

Kul att ni tittade förbi igår bejb :) Får styra upp ngt snart igen då ni också kan festa :) Ta hand om dig, puss!

2007-08-09 @ 11:20:22
URL: http://comse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0