When you're sleeping on the couch.

Fakkin' great.
Det sjuka är att hon känner gud. Det är bra.
Och då snackar vi inte "feel" utan vi snackar "know". Sug på den!

Jag har lite svårt för Ronan Keating.

Igår var det riktigt jävla bra drag på Gessie Byakrog.
"Blåa Skor" var precis så bra som man kunde tänka sig att den skulle vara.
"Jonnie" håller alltid hög klass. Och är alltid makalöst efterfrågad. 
JANNE KNUDA. Vilken kille!
Martin Hemström
& jag är svaga för dom där mikrofonerna. Så även igår.
BLÅ,  BLÅ, BLÅA SKOO' AHAAHA!
Döbra!
Det ryktas om ett ännu bättre gig den 4/5. La-Urin gjorde i alla fall fin reklam.

En sak slog mig igår.
Fan vad gammal man har blivit.
Folk man sett sen dom gick i blöja sitter helt plötsligt och dricker öl. Skrämmande.
Ajja, hur som helst kommer jag aldrig bli lika gammal som Petter.

Kvällens missräkning kom faktiskt inte förrän i allra sista stund.
Om du fyller en bil med folk. Sen fyller du på med lika mycket folk en gång till.
Ungefär så mycket folk var det som ville hem. Everybody wants to ride the Prime.
A great car
. Reliable. Efter några rundor runt om i Skåne trillade man så småningom i säng.
Det var najs, men kortvarigt. Nästa 2 timmar hann jag sova innan det var dags.
Sätta sig i bilen, vråla till The Ark i 4 mil, stiga ur bilen något piggare än när man satte sig där.

Idag ska grabbarna lira match mot Skabersjö. Hoppas dom skärper sig.
Jag tror på vinst.

Ikväll är det utgång. Det ser jag fram emot!

Allt slit fick sin belöning igår.
Den annars så hårda La-Urin berättade hjärtligt att hans Three-Things-To-Do när internet beträds är följande:
* aftonbladet.se
* searchingfortheholyrail.blogspot.com
* slejs.blogg.se
Det är så man blir tårögd.


Mina damer och herrar, jag ger er JANNE KNUDA! Bättre blir det aldrig.

127459-182
Det var egentligen bara därför vi gick dit. För att få se Janne Knuda live. Sikket gig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0