Spring.

Helskumt!
Jag vet inte.
Vad fan vill du att jag ska säga?!

Allt känns lite upp-och-ner.
Konstigt nog är jag riktigt nöjd med tillvaron.
Solnedgången på Bo01 igår kändes som ett tecken.
Vår. Vi kom fram till att det är den absolut bästa tiden på året.
Åtminstone är det den tiden på året som man är bäst på att ta vara på.
Det ljusnar. Efter 8 månaders mörker uppskattas det.
Sommaren hastar man sen igenom. Tyvärr.
Mycket beachvolley, grillning, öl. Nu är det dags.
25 timmars jobb den här helgen.
Ångest? Nääfan!
Kommer kännas bra på måndag.
Hade jag inte jobbat hade jag ändå bara varit full.
Det är jag sjukt trött på just nu.

Det här kommer bli en bra vår och sommar.
Jag känner det. Tennis är sjukt underskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0