Early morning.

Fy fan. Man är ingen morgonmänniska, det ska gudarna veta.
Dock psykiskt givande att för en gångs skulle få se både soluppgången och solnedgången på samma dag.
Fakkin' nice to have the big fakkin' lightball shinin' by the horizon.
I'm feelin' hot, hot, hot. [En kanonlåt förövrigt.]

Igår var det bra gig. Men jag måste vara ärlig och säga att Ture & Göte var en besvikelse.
Det började bra, men sen blev det bara för mycket och till sist ville man faktiskt bara att möget skulle ta slut.
Ajja, allt kan inte vara bra.
Bra gig blev det däremot när talangerna entrade scenen.
Sellberg & Martinelle.

We gotta make a move, take our chance while the night is young..
Succé direkt.

Honkytonk Woman håller alltid hög klass. Det är ett faktum.
Brown Eyed Girl går inte heller av för hackor.
Personligen är jag sjukt svag för Oasis. Suveräna bitar.
Highway Home var nog bäst ändå.

Vi får se hur dagen fortskrider.
Jobb fram till 18. Sen är det all-in ikväll.
Har varit chaufför tre kvällar i rad nu. Nu får det räcka.
Öl? - Ja tack!  KB? - Antagligen.

Kommentarer
Postat av: Sara Nattuggla

Jasså jag jobbar i en reception på ett ganska stort hotell och som den sanna nattugglan jag är så håller jag med dig, jag är heller ingen morgonmänniska.
Tror inte att jag någonsin varit en, har svårt att se att jag någonsin kommer att bli ngn heller!

Men det är lite svårt då samhället verkligen är anpassat för alla dagsmänniskor, eller hur?

Hoppas du har en trevlig kväll, här på hotellet är det typ öken, jag har skittrist..

2007-04-08 @ 00:52:05
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0