Screw weekdays..



Usch ja..
Jag tycker inte om dom.
Så jäkla tråkiga och innehållslösa..
Tur att musik och helger finns, annars hade jag nog blivit gaaalen!

I högtalarna nu:
ROBBIE W. - I WILL TALK AND HOLLYWOOD WILL LISTEN.

Ett fantastiskt mästerverk i mina öron..

________________________________________


Var precis och hämtade hem min pärla - mobilen.
Nu kommer jag nog upp imorgon också.
Har förresten "James Blunt - Beautiful" som väcknings-signal.
Fars son sade en gång till mig att den ska man ha,
för då vet man att man är vacker på morgonen, hahaha! :-D
Kan inte annat än lyda..:-)

Det blev ingen kram..
En annan gång kanske..:-)

Såå..vad ska man nu göra resten av kvällen?


Kommentarer
Postat av: Carro

Shit vad grymt med den som väckningssignal, den mååååste du skicka till mig bejb =)

2006-10-26 @ 21:00:31
URL: http://carrrrrrrro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0