Pinky # 1


Ojojoj!
Vilken härlig kväll det blev igår!

Jag låter bilderna tala för sig själv..:-)



127459-8
Nån som känner igen Pinky? ;-)




127459-9
Mak goes Gretchen :-P


Ja, eftersom jag vann så räknar väl folk att jag ska hålla ett tacktal..
Here it goes:

Ett stort och varmt tack till Mak, som varit min stöttepelare under hela den här tiden.
Jag tyckte du var hetast igår - efter mig.. ;-P
Ett stort tack även till bejb med mamma, som hjälpte mig till denna succén.
Segern hade inte gått att åstadkomma utan er!
Tack till Mazarin, som gjorde det möjligt för mig att vinna denna titel och såklart för det fina priset!
Sist men inte minst: Tack mamma, för lånet av strumpbyxorna! Love you!



Kommentarer
Postat av: Jill

Ni var sjuuuukt heta =D

2006-10-30 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0