Idol



Nu är jag förtvivlad!
Jag skäms redan och programmet har inte ens sänts.
Något fruktansvärt är på väg att hända.

Kan för allas kännedom berätta att jag ramlat ner i Idol-träsket. Har egentligen befunnit mig där ända sedan det började sändas.
Danne var grym och vann!
Agnes var grym och vann, även om inte alla håller med mig om det, eller hur söte? ;-)
I år är Markus helt outstanding och mycket ska hända om han inte vinner.

Men det som stör mig nu har inte alls med dom att göra.
Det har med årets blåbär att göra.
Johan & Cissi i första hand. Snäckan blev vi ju som tur av med förra veckan.
Hur i helvete kan dessa fruktansvärt usla sångare finnas kvar i tävlingen?
Jessica kunde sjunga, Natalie kunde i allra högsta grad sjunga. Orättvist.
En artist, idol, måste väl för guds skull kunna sjunga?
Visst, Håkan Hellström är inte heller världens bästa sångare, men den killen har nåt helt annat
som väger upp: Utstrålning och känsla!
Finns det hos dom två kvarvarande s.k idolerna?
Svaret är rätt och slätt: NEJ!

Imorgon är det den här killen som skämmer ut vårt land:


127459-6




Westlife
besöker Idol-studion imorgonkväll.
Den här killen ska sjunga "If I let you go" av just Westlife.
Jag vill inte se eländet. Skäms redan.
Överväger faktiskt att inte titta imorgon..
Men som söte sa:
Ett avsnitt utan Snäckan måste man nästan se till varje pris :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0