Skamligt!



Ikväll tittade jag på fotboll.
Såg mitt livs sämsta fotbollsmatch.

FC Köpenhamn - Manchester United             1 - 0



127459-15




Jag är i grund och botten Man U-hatare.
Men det är faaan också. Så värdelöst kan man bara inte spela.
Matchen ikväll var en stor skam för fotbollen.
Borde kanske götta mig som fan åt deras misslyckande men grejen
är den att jag hade mycket pengar hängande på den matchen.
Att den där jävla Allbäck gör målet också är bara helt sjukt.
Nu ska han väl spela från start i alla landskamperna för att han snubblat
in ett skitmål mot ett av världens "bästa" lag..

Arsenal floppade såklart också, som grädde på moset.
Man kan inte tjäna så många miljoner om året och missa så många målchanser!
Helt sjukt!
Hoppa i sjön med er allihop och skäms!

Ja, jag är bitter! Med all rätt!


Man U och Arsenal..
Den niten kommer jag aldrig gå på igen.
Tacka vet jag Liverpool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0