Rättvisa har skipats.


Ikväll hörde jag inte Idol.
Jag bara såg.
6 pojkar i samma rum kan inte vara tysta.

Får titta på söndag och bilda mig en uppfattning.
En sak var säker.
Markus KROSSADE "Bridge over troubled water"...
Sticket i "Come Undone" gjorde han också makalöst bra.
Även om det inte är lätt att mäta sig med en av världens bästa artister.
Robbie är ändå Robbie.

Så mycket hörde jag iaf.
Sen fick jag det bekräftat av söte också.

Fruktansvärt rättvist att det är mina två favoriter i final.
Erik har utvecklats som fan och gjorde "Crazy" riktigt bra idag.
Men Markus bör promenera hem det här ganska lätt.
Eller hur?

Har haft en mycket trevlig kväll med vänner och dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0