Let me carry you.


127459-52


Agnes alltså..
Vilken pingla. Hon är söt.
Särskilt i verkligheten..;-P
Bilden är tagen med av mig med Marcus mobil, därav den konstiga kvalitén.
Men jäklar vad tjusig hon är framför den där tavlan.

De senaste dagarna har spenderats i huvudstaden.
Stockholm i mitt hjärta, så att säga.
Njaa..Stockholm är en mycket fin stad.
Men jäklar vilket tempo. Var man än befann sig så kände man sig hyperstressad.
Tunnelbanan ska vi inte ens snacka om.

Blev iaf en utbildning rikare.
Några nya vänner.
Fick träffat ett par gamla vänner också. Kul!
Fick se polis-action.
Såg världens sjukaste mustasch. När den äldre mannen hade gått förbi såg
man mustaschen bakifrån! (på sidorna)
Haha..
Det är sån Hjärtat håller på att odla tror jag :-)
Finns inget bättre ställe att ta en kaffe/fanta på än Max. ;-)
Otippat men väldigt trevligt!
Har åkt rally.
Sultans Of Swing i tunnelbanan var grym, eller hur Marc? :-D
Nån av grabbarna "smällde", men inte jag.
Hahaha..

Flygplansmat är ett jävla skit.
November är "Vegetarisk Månad" på Malmö Aviation.
Totalt värdelöst. Det värsta jag varit med om.
Några bönor och ett salladsblad. Tacka fan för clementinen!

Hade det inte varit för att jag satt på Fotbollslandslagets specialplan
som dom använde under VM i Tyskland, så hade jag varit vansinnig!
Planet målat gult och blått med Fotbollsförbundets logga på. Och skinnsäten.
Frågade stewarden var Zlatan hade suttit, men det visste han inte.
Så jag fick gissa..:-)
Jag och Ljungberg, Chippen, Zlatan och Petter Hanssonsamma plan!
Fett! Dock inte samtidigt.

Nu ser jag fram emot Idolfinalen imorgon.
Markus ska köra Pride - Underbart!
Markus ska köra Fix You - MIN Coldplay-låt!
Den är så makalöst bra. En utmaning, men jag tror han fixar det!

Ses imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0