Idol



Ikväll fick jag mig flera ordentliga chocker.


Chock ett:


Den här killen var bäst ikväll!


127459-17


Jag är ju såklart ett Markus-fan, men ikväll var det bara att
lyfta på hatten för Erik.
Markus var som vanligt riktigt jävla grym, men ärligt talat så var
Erik bättre ikväll.

Chock två:

Johan sitter säkert?
Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta.
Killen gör ett så lamt framträdande så att jag och mina två vänner
skrattar ut honom totalt och håller för öronen.
HUR FAN RÖSTAR SVENSKA FOLKET?!

Chock tre:

Cissi förstör en av världens bästa låtar - och får vara kvar!?
Hennes framträdande måste gå till historien som det sämsta någonsin!
Jag finner inga ord för hur dåligt det var..

Chock fyra:

Danny får åka hem.
Det är bara inte rätt.
Än en gång, HUR FAN RÖSTAR SVENSKA FOLKET?!


Ska man titta nästa vecka?
Tveksamt va..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0