I don't feel like dancin', no sir, no dancin' today..


Idag sov jag länge.
När jag väl vaknade satte jag igång stereon,
la mig i sängen igen och bara lyssnade.
Underbart.

Masade mig så småningom in till stan i hopp om att Robbie's nya dvd
skulle finnas på Folk å Rock.
"Den släpps på onsdag..", svarade fulnyllet bakom disken.
Happ..

Det regnade..:-(

Träffade söte.
Och Widell. Han hade köpt present till sin flickvän.
En trevlig prick den där Widell.

Ikväll har det varit fotbollsgala.
"Back for good"-hyllningen till Zlatan var grym. Längesen jag skrattade så mycket :-)
Melody Club
var grymma, trots sing- och playback.
Lite besviken där faktiskt. Dom är ju så jävla grymma live!
Fast Take That körde ju också sing- och playback, så varför inte?
Sen spelade dom Coldplay - Fix You när Ljungberg tog emot guldbollen, DET var mäktigt!

Imorgon kallar jobb igen..
Men först blir det ett besök i sängen.
Jag tycker om min säng.

Pling plong!
SMS nu?
Jajjemen..

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0