Fredag.


Ja, så var fredagen förbi.
Har varit en seg dag faktiskt.
Hm, hur ska man sammanfatta den på bästa sätt?

Har varit duktig och städat.
Fy fan vad tråkigt det är när man verkligen inte känner för det.
Körde iväg på lag-middag. Det var trevligt.
Fick ju blommor och allt. Dock inte direkt välförtjänt,
men skit i det, jag fick dom iaf! :-P

Körde far hem.
Stack in till La-Urin.
Kollade utröstningen i Idol.
Jag har faktiskt tröttnat lite.
Orkar inte engagera mig mer.

Markus äger och Erik är god tvåa.
Ni vet vad jag tycker om resten, så jag skiter i att älta mer om det.

Imorgon blir det all-in!
Först på Byakrogen, sen på..
Haha, vad tror ni?
Ajja, vi får se..

Nån hade tydligen cider i hela ansiktet tidigare ikväll.
"Hägga jag kommer av vara lite bakis imorgon."

Tror du? :-P
Vad betyder "hägga" förresten?
Det får du förklara imorgon..;-P

Nu ska den här pojken sova.
Träning imorgon! 12.00
Ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0