Deep shit.

 
Ons 5 nov 2003 02:19

"Jaaa!!

Snart skidsemester..
Ok..15 veckor, men vadå?
Ska till Kläppen med 3 speciella varelser..
Älsklingen, J och J's älskling L!
Sanslöst skoj ska vi ha!
Det är redan bestämt!

Det är klart vilken bil vi kör upp med oxå!
Primeran för fan!
Den dricker ynka 0.68 liter/mil!
Det är fina grajjor!

Nu ska jag och min älskade gå och lägga oss!
Vi ska in till staden imorrn å shoppa..
Eller ja, jag ska..

Fast man får börja snåla nu..
Skidsemestern är inte gratis.
Tyvärr..
Men vi har förhoppningsvis så kul så att det blir värt pengarna..
Frågan är bara hur jag å min älskade ska kunna sova med en förjämnan knarrande säng i samma rum? Ägare till den är såklart de andra två turturduvorna..
Haha...det återstår och se..

Gonatt!"

Hm, vad säger man?
För 3 år sedan stod det såhär i min lunardagbok, som jag förövrigt var väldigt flitig med.
Visst hade vi roligt.

Mycket förändras dock på 3 år.
2 av dom ovanstående 3 personerna finns, sedan ett drygt år, inte längre i mitt liv.
Jobbigt?
Nä, inte det minsta.
Stolta, trångsinta och framförallt likgiltiga människor klarar jag mig utan.
Senaste nyheterna väcker bara skratt-attacker! :-D

Och våga inte påstå att det är jag som "sabbat" någonting.
Jag gjorde ett misstag, erkände att det var klumpigt och förklarade men då
var det du som vägrade lyssna.
Lögnerna står någon annan för.

Jag hoppas det var värt det.



Den 3:e och sista är det fortfarande frågetecken kring,
men det blir nog bra på ett eller annat sätt.
Det är jag säker på. Tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0