You and I alone.


Funderade ett tag på att köra dit innan jobb.
Men vad skulle det tjäna till?
Jag vill.
Det är inte där problemet ligger.
Problem och problem egentligen.
Bromskloss kan vi kalla det.
Jag vet inte.
Jag har faktiskt inte den blekaste aning.
Tell me.

Inatt ska Fuglesang ut i rymden.
Om det nu blir av vill säga.

Nu kanske det kan hända nåt.
Det jag alltid längtat efter.
Några månader till, sen ska jag se till så
att det blir verklighet också.
Mitt eget liv.

Undrar när dom släpper biljetterna.
Finns inte så många platser i Konserthuset,
så man får nog vara på hugget.
Imorgon är det fredag.
Helg.
En väldigt lugn sådan för min del.
Längesen. What to do, what to do?

Ne, nu ska jag alldeles strax köra.
Jobba, jobba, joooobba.

Nä, det här sög ju..
Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0