Tandtroll.

Jag hatar verkligen att gå till tandläkaren.
Jag och Farrokh var ett bra team idag.
Trots att han hade mer hår på öronen än vad jag har i armhålorna,
eller ska ha där.
Den där banankrämen som folk kallar det är faktiskt flour-lack.
Så det så!
Jag har det i hela truten. Skitäckligt!
Farrokh
tyckte inte jag skulle äta eller dricka på en halvtimme.
Bläää på Farrokh!

Det var riktigt kul att jobba inatt.
Tobbe är en ball snubbe.

Inatt ska jag nog vara själv. Åtminstone en stund.

Imorgon är det träning.
Skönt att röra på sig, mindre skönt att det är utomhus.
Kallt!

Så najs! Ledig på lördag!
Då ska jag och Hjärtat till Siw som emigrerat till Halmstad.


127459-37 
Siw och Hjärtat posar utanför Siw's gamla crib.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0