Space.


En konstig helg är förbi.
Fredagen blev jättelugn.
Lördagen blev inte lika lugn.
Men tillräckligt lugn för att inte vakna upp bakis idag.
Nån gång får man vara chaufför.
Jag hade roligt igår. Mesta delen av tiden i alla fall.

Men jag blev rädd när Basshunter ville ligga med mig.
Det var obehagligt som fan.

Idag blev det jobb. Sjukaste passet nånsin tror jag.
Är helt slut.
Något gladde mig dock. :-)
Mer sånt imorgon!

Imorgon är det jobbdags igen. 18 timmar.
Blir tufft, men inget man inte klarar.

Christer Fuglesang, vilken kille!
Har alltid tyckt han varit en fjant som köpt till sig en plats i rymden.
Men fan vad mycket tid, kraft och energi killen har lagt ner på det här.
14 jävla år har han väntat!
Inte många som hade fixat allt vad en rymdfärd innebär.
Nu får han äntligen uppleva det.
Man kan inte annat att glädjas med killen.
Årets svensk, sa någon.
Ja, varför inte?

Snacka om att förverkliga en dröm..
127459-35
Titta så glad han är! :-) En förebild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0