Julafton.

Min julafton har varit helt underbar!
Började jobba imorse kl. 6.
När jag körde hem kl. 17 hade jag sammanlagt sett 7 människorhela dagen.
JÄVLIGT skönt! Allt julstirr försvann. Så underbart! Så avslappnande.

"Tjena alla monsterdiggare!"
Hahaha, nån som vet var det kommer ifrån? Klassiskt!

En stor sten föll från mitt nertyngda samvete idag.
Det var skönt. Du är viktig.

Inspector Gadget är kult.
Jag blev arg som fan på Rihanna idag.
Har reagerat på det innan, men idag exploderade jag.
Där ligger hon och ålar sig på bilar och dylikt och sjunger
om hur jobbigt det är att vara otrogen.
Dra åt helvete ditt as!
"Unfaithful" är nog världens mest patetiska text.
Patetisk!

Gwen Stefani är ett mysterium.
Ibland är hon hur snygg som helst. Riktigt vacker!
Men det kan vara precis tvärtom också.
Kan se blåst och plastig ut.
MTV är bra skit!
Laleh är dålig skit!
Totalt värdelös.

Ingen Robbie på juldagen?!
Jävla SVT!

Hade tur idag.
Tittade på reprisen av Grey's Anatomy.
Bojkottade allt vad jul-tv tradition heter idag.
Men:
I pauserna var det "Baloo" och "Kalle och hackspätten" på SVT.
"Baloo", där vet man vad man får.
"Ååh, heeej, mitt i nyllet!"

Har varit social med familjen nu på kvällen.
Det var mysigt.
Fick fina klappar.
Jag tycker om min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0