Hjul.

Jag trodde ju aldrig att jag skulle blogga om Justin.
Men faktum är att han imponerat.
Imorgon är det fredag. RökskadorBigBowl.
Vem fan är det som eldar på Laserdome?
Vad händer? Som vanligt ingen som tar tag i nånting.
Det verkar alldeles för svårt. Skulle inte förvåna mig om
det tillslut blir jag som står ute på NovaLund hela dagen,
som får ordna nåt. Det blir nog bra.

Stör inte, jag lyssnar på Markus! :-P

Jag såg den människan idag.
I somras var senast tror jag.
Det kändes konstigt.
Mycket har ju förändrats.

Har spenderat kvällen med Kronvall.
Sånna grin vi haft
. Skönt att ha honom himma.
Han snackar småländska det kräket, haha..
Lirat boll med pågarna. Det var skoj.

Nej, nu kallar bingen.
Jobb imorgon. Heeeele dan.

Haj Meh Di!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0