Good boy.


Ja, skönt att ha dom där timmarna avklarade.
Unnade mig faktiskt en påse chips nu på kvällningen.

Var en sväng hos Mak.
Han och La-Urin var jättesociala med sina laptops.
Fuckers!
Jag fick ändå den största skärmen :-P
Teeeveeen!
Faddergalan suger balle!
Agnes var det enda av värde, och henne hann jag knappt se.

Imorgon ska jag faktiskt sova lite.
Haha..
Ner och rysta(?) fram lite pållar innan träningen.
[Rysta, finns det med i ordboken? Använt det många gånger men aldrig tänkt på stavningen.]
Vinna pengar.
Sen vetefan. Får väl ut och roa mig gratis.
Det kan bli kul.
Imorgon ska jag tejpa min fot! Fett med tejp! Vägrar stuka den jäveln igen.

Sov gott mina vänner!
En fin bild på transorna i sitt rätta element :-)



127459-34
Sikket gig! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0