Årskrönika i miniformat.

Nytt år, nya möjligheter.
Det är väl så dom säger?

I vilket fall som helst kan vi sammanfatta detta som ett bra år.
Några få undantag möjligtvis, men vi gör så gott vi kan.
Vi har skrattat och gråtit hela året. Precis som alla andra år.

Har varit med om bästa resan hittills i mitt liv.
Ja, jävlar vad kul vi hade!
Sånna grin.
Har sett världens bästa artist live. Helt otroligt!
Har bytt jobb. Kul med något nytt.
Har blivit ett år äldre. Det märks faktiskt.
Man börjar bli gammal. Märks att man inte är 20 längre ;-P

Nyårslöfte?
Hm, vad skulle det kunna vara?
Hjärtat ska sluta snusa. För tredje gången :-) Det kommer bli bra detta.
Jag ska försöka vara mer sparsam. Så kan jag väl säga?
Har jag nog sagt i flera år. Nån skillnad? Njäää.

Ikväll är det fest!
Ska bli roligt!
Otippat sällskap dock. Men det blir kanon!

Gott nytt år på er era jävlar!
Sup inte skallen i bitar, det vore så synd...i dom flesta fall :-P
Ses väl nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0